SON NİCKLER

Msn Nicklere Devam Ağustos 2010

Arkadaşlar kusura bakmayın uzun zamandır msn nickleri ekleyemedm bloguma.
Çünkü hayat telaşesinde farklı farklı roller üstlendim.
Sanırım üstesinden de geldim bi çok şeyin :)
Ve bu yüzden ilk işim de canım msn cikcik bloguma nickler girmek oldu :)

Ruhumun hüzün oturmuş temeline bu sefer umudumu, umutlarımı da harca kattım ve çok güzel 1 kat daha cıktım hayat inşaamda..

Gökyüzü kadar mavi bi umut, doğanın saflığı kadar yeşil mi yeşil bir huzur...

Şimdi ben de gülüyorum 32 dişimi göstererek olmasa da ..

Yeni hayallerde bulduğum eski yüzlerle yaşamak..

Başka bi dünya kurdum içeride ve etrafından öyle arınık öyle saf ki...

Güneş ışığı kadar yakıcı bazen de umut ışığı...


Teşekkürler . . .

En kısa sürede nicklere devam.......

No Response to "Msn Nicklere Devam Ağustos 2010"

Yorum Gönder

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme